fredag, september 21, 2007

TØRR EG Å SKILLE MEG UT??

På Vigra Bedehus denne vika er det møtevike med
Svein Valter Aase. Han hadde møte her forrige vike også, det har
vore bra opp møte, og i dag hadde oss i VUK styret ansvar
for programmet. Det ende med at eg vart plassert attme
PIANOET, nåkke som eg grudde meg svært mykje til.
Men jammen, så overlevde eg det også. Kvelden vart avslutta med
Pastasalat og Loff til kveldsmat.
Nydleg Godt!! På desse møta har det vore tatt opp ulike
tema som har vore svært aktuelle blant menigheta.
Ein kan merke det Guds Ord har KRAFT.
Det har vore godt å sete i stolrekkene
og kjenne Den Heilage Ande jobbe med folka.
Velkommen til møte i morgon klokka 20.00!
Tørr eg å skille meg ut?
Den som har JESUS, har den beste grunnen til å skulle skille seg ut.
Det er viktig at vi kristne tørr å vise at vi er annerledes en
dei som ikkje har funne Jesus. På denne måten kan
vi vere Lys og Salt i verda.
Eg vil ta med nåkre Bibelvers som vart delt i dag:

"Har eg ikkje bode deg: Ver frimodig og sterk!
Reddast ikkje, og lat deg ikkje skremma!
For Herren din Gud er med deg i alt det du tek deg føre"
Josva 1 v.9

"Helga dykk! For i morgon vil Herren gjera underfull
ting mellom dykk"
Josva 3 v. 5

"Gjer dykk inga sut for noko, men lat i alle ting bøneemna
dykkar koma fram for Gud i påkalling og bøn med takkseiing.
Og Guds fred, som går over alt vit, skal bevara hjarto dykkar
og tankane dykkar i Kristus Jesus."
Fil. 4 v. 6-7


1 kommentar:

Siv og Ole sa...

Ja de he vør veldig bra møte:) så må oss bli flinkere til å skille oss ut!