søndag, november 18, 2007

LOPPEMARKED

Så har eg vore på mitt aller fyrste loppemarked.
Jekk av stabelen no på laurdag, å det var kjempe kjekt.
Stod tidlig opp og var ute i god tid. Forsøv meg faktisk ikkje!
Hadde ikkje nokon spesielle planar, men ville vere tidleg ute
i tilfelle der skulle vere noko interessant.

Mine Lopper :)

Tallerkenhylle, Syltetøtskål og 4 brune kjeramikkrukker!
Alt av gammal årgang.


Hylla har kome opp på veggen :)

På kjøkkenet er det gipsvegger. Når ein da skal henge opp
noko, må dette gjerast skikkelig med skruer og ein
plastduppeditt, dette hadde eg ikkje tolmod til så da
vart det til to litt mindre spikarar. Er litt spent på om dette held,
men har sagt med meg sjølv at det ikkje skal noko
knusande opp i hylla før den heng skikkeleg.
Har ikkje fått møblert den skikkeleg enda, men det kjem
etter kvart. Vart kjempe glad for å finna den, synast den passa
bra på min "flotte" plommeraude kjøkkenvegg..
That`s how it is to Rent a place!
Dei 4 krukkene som vart kjøpt har eg kikka på i lenger
tid. Har alltid ønska meg slike.
Den største var det eit hakk i, men det skal nok gå bra.
Gler meg til å få kome meg i hus, så skal nok
krukkene
få ein plass og ta seg ut på.
Syltetøyskåla vert nok flittigt brukt.
Les: Mann som Elsker
sylte på brødskiva!

6 kommentarer:

Siv og Ole sa...

ja ka skulle oss gjort uten alt det plommeraude...

Anonym sa...

Hehe, ja, no blir vel han Karsten nøgde.. Plommeraud vegg og plommesylte.. :)
Du he fått gjort dej nokre kupp ser ej.. blir spennandes å sjå.. bare 12 daga igjen no..

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
hjemme bra sa...

flott hylle frå loppemarked!
Og du/dere får dere et kjempeflott hus!

Anonym sa...

"bank bank" Ej e heime.. Kor tid fær ej komme ned og sjå loppisane, stolen, bilen, huset og han Fido noda`???? :):)

Anonym sa...

Ekje det so mykje so skjer der heime eller??? Ikkje utifrå bloggen din vertfall;)
Sleng ut et bilde av den julepynta leiligheita dokka da;)