tirsdag, november 24, 2009

Å Vrenge Hovudet!!

Kva skal eg finne på til Julegave til min Kjære??
DET ER DET STORE SPØRSMÅLET!!!
Like vanskeleg kvart einaste år.
Han seier kvart år: "Det er mykje eg treng".
Men det er ikkje alltid like lett
 å skulle finne på noko som er både Kjekt,
Spennande, Nyttig og ikkje ALT for dyrt..
Jaja, so he no ej fått ei Flotte gåve på forskot òg,
noko som ikkje gjer saken lettare.
(Eg vart kjempe Glad altso)
Hm..
Han seier at Alt er kjekt å ha.
Det vil da sei innen Verktøy, Jakt og Fiske, Båt-utstyr,
Gravemaskinutstyr, Ting til Huset(altså på utsida av Huset, f.eks Stiger-
må altså vere 2, for Huset er litt høgt),
 kanksje en ny lapp CE, TraktorTillhenger
eller Klede òg- kan vel kanskje gå..¨

Nei det skal Ikkje vere lett..
Ein vil no gi noko som ein vert Glad for og
 det er no Ekstra Kjekt når det er
til nokon ein er Skikkeleg Glad i..

Nei, Eg er veldig spent på kva Årets Julegåve vert.
Det er nesten like spennande for meg som for Min Kjære.
Men Eg veit følelsen av å kunne gi noko den Andre vert skikkeleg Glad for,
og Den følelsen ynskjer eg å ha også i År.














Hm.. Nei, det er ikkje så lett...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ej ska gje dej et tips, ikkje spons CE-lappen, no færkje han pynte meir på lappen sin! Og i tillegg, so gjer du d verre for dej, han blir aldri heime.. :p
Hehe, men ej vil påstå at det e verre ¨å kjøpe te folk som sei at dei IKKJE trenge nokke da!! ;)

Ej he vør på sløydsalen i heile dag, og gjett ka: Vinklane på borda mine e 90 grader:) Jippi!
No skal ej bare børste litt sagspon ta håret og komme mej ned te bya og treffe vår godige bror. Blir vel BIFF på Egon tenkje ej :)
NAAAMMMMMM..

Lykke te me juleklæ-handelen. Som sagt/skrevet, so blikje d nokke shoppings på mej. Her e d all fokus på julegåve.. haha..

Øss snakkast!

hjemme bra sa...

hei der.
Vi har nok eit felles problem her...
Kva i alle dager skal man finne på... Ender som oftast opp med å kjøpe klede... L er også svært glad i verktøy, men eg aner ikkje kva han mangler... Kjøpte ei flott klokke eit år - berre for å endeleg skjønne at han liker ikkje å ha på seg klokke. så den er pent brukt. Burde vel legge den ut for salg på finn...

Lykke til med haldelen.

Anonym sa...

Han Karsten trenge sej ei kapp og gjærings-sag eller så færkje han gjort det stingje støv når han skal innrede kjelleren.
Viss han he like snilde kjæring so han Ole-Kristian he so fær han sej ei kombisag til, då kan han både kappe og kløyve...
http://www.dewalt.no/powertools/productdetails/catno/D27107V/

Han trenge sej ei steinklo på gravemaskina slik at han kan lage det fint rundt huset, med opplødde steinmura osv...