tirsdag, mars 23, 2010

Snart PÅSKE!

Denne veka har gått med til å pleie lille Anna som har vore sjuk.
Har hatt både Diarè og Oppkast, so det har ikkje vore så kjekt.
Men no er ho endeleg Frisk, og det måtte feirast med litt
PåskeShopping saman med Bestemor :)
Gleder meg til å få vaska Huset til Palmehelga og få pynta litt
både her og der. Tjuvstarta litt i dag! :)
Men huset skal vaskast før resten av pynten kjem fram.
Husbonden kjem att i Påskeveka, og da skal PåskeHuset vere ferdig!
Eg skal jobbe sjølve påskehelga i år, så litt pynt vert no koselg.
(Når ein ikkje kan reise på Hytta eller til FerieHuset)
Ellers så har det òg blitt PåskeGenser på Meg :)
Hell i Uhell kan ein vel kalle det :)
Den var nemleg til min StoreBror.
Mamma har strikka og strikka, og endeleg var den ferdig,
men den viste seg å vere litt liten,
og da fekk Lillesøster ta over :)
Heldige Meg!

Ha ei Flott veke!
Det skal vertfall Eg :)


Litt av dagens Fangst

Påskepynt frå Plantasjen

Fuglekasse frå Kremmerhuset, Kyllinger frå Plantasjen.

Frå Plantasjen

Påske-Bursdagsgave frå Kremmerhuset

Gave til meg frå Mamma,
Mugge frå Kremmerhuset

PåskeBlomster, Plantasjen

Påskepynta inngansparti :)

God Påske

Heldige Meg!

5 kommentarer:

eba sa...

Flott påskefangst, ja! Og heldige du som fekk en så flott genser!
God påske t dej å dine! :)

Anonym sa...

Æsj, va det du so fekk gensarn altså?....... Ej vil ha den!!

Ellers var resten sånn heilt greitt liksom ;p hihi..

(du veit ka ej egentli meina, oss he samme smak.)

hjemme bra sa...

Å, så koselig det blir hos dokke i påska da! Flotte ting du fekk med heim. Likte inngangspartiet ditt kjempegodt! Treng litt inspirasjon til å få pynta mitt....
Genseren var kjempeflott også. Kjekt med strikkende mødre :-)

Nyt påska.

Hilsen Bodil F.T. sa...

Hjelpe meg... trur eg bjynner å like gult likevel eg, etter å ha sett alt det fine påskegule hos deg!!!

Yvonne sa...

utrolig koslig du hadde det utfor døren da!!