mandag, november 07, 2011

Jula nærmar seg...

..og eg har begynnt med mine berømte lister over
alt som skal/burde gjerast.

Dette gjeld:

Forberedelser i Huset..
Kva som skal bakast..
Kva skal Mor, Far og Barn ha på seg i Jula..
Kven skal få Julegåver og
Kva skal eg kjøpe?

Dette med LISTER er noko eg er Avhengig av!!
Men det er igrunn ikkje noko eg er flau over.
Synes egentleg at det er veldig greit :)
Liker å ha kontroll, og ikkje gløyme noko,
og så lenge eg hugser å skrive ting ned,
hugser eg det som regel :)
Til Bursdagen min fekk eg ei Flott bok som heiter
MARIA kokkelerer, inviterer og organiserer.


Ei Flott bok med mange flotte bilder,
oppskrifter og tips til ulike anledninger.
I denne boka fann eg Flotte Huskelister
 som EG OG VIL HA!!
Surfet litt på nettet for å sjå kva eg kunne finne...

  




Desse fallt i SMAK :)

(listene er funnet på www.familieswithpurpose.com)

1 kommentar:

Anonym sa...

haha, fru Liste-mani!! :P
jaja, bedre det enn at alle tanka bare flyte rundt og svevar so høgt at du ikkje heilt når tak i dei :P