torsdag, november 12, 2009

Heisann..


Ja, jula nærma seg med stormskritt,
men det er berre kjempe kjekt..
Gleder meg Alltid til Jul..
I år vert det Julekort òg med bilde av lisjepia :)
Fekk så mange flotte Julekort i fjor,
kjempe kjekt å få kort med Bilde på..
Hadde bestme meg tidlig for at eg òg skulle lage,
og i går kveld vart dei Bestillt.
Kjeme i Postkassa om 14 dager!
Satt å Google fleire plasser,
men Vistaprint vann Budrunden :)
Dei har mange flott design og velge mellom,
og eg fann mine favoritter.
Her kjeme nåkken av dei.
Min Heldige Vinner
vert ikkje annonsert før du får det i handa eller i postkassa :)
.











(Designa på desse korta er henta fra vistaprint.no)

1 kommentar:

Anonym sa...

Ej ska sjekke postkassa kvar dag til ej fær et kort:)
hehe, so ej håpe fjasetante stende på lista di!! ;)
..ellers so gjenge livet i sin vante gang her.. Men ej e sooo klar for juleferie no. Her en dag fekk ej akutt julestemning og måtte bare hamstre gløgg og mandla!
:)