mandag, november 02, 2009

Jula nærmer seg..

Når jula nærmar seg tenker eg alltid at det hadde vore kjekt
med noko nytt som er handlaga.
Sydd, strikka eller noko anna i den dur.
Prøver som regel å få laga til nokre julekort som skal sendast
ut til kjente og kjære.
I år har vi ei lita tuppelure som skal prege julekorta for Jula 2009,
men en liten HomeMade tutch hører med.

Ideen i år er å sy Julestrømpe til Den lille..
Veit ikkje heilt kva for tradisjon eg skal lage som omfatter Julestrømpa,
men det kan eg no tenke på medan den vert til.
Har surfa litt rundt etter tips...
Einaste eg veit, er at den ikkje skal vere heilt Kvit.
Eg har mykje kvitt i hus, så litt farger er Hjerteleg Velkommen :)
Litt striper og litt prikker kanskje, med litt kvitt og kanskje eit Navn..
Eg har Tilda`s Julehus, så tenkte å bruke den oppskrifta som er der.

Eg begynner å komme i litt Julestemning.
Litt tidlig synast eg, men kva kan ein gjer ;)
Har allerede begynnt på julegåvehandel, og til og med pakka inn nokre gaver.
Årets julepapir fann eg på Binders:
Eit mønstra med juletre med tekst Marry Christmas,
ein rull i Kvitt og ein rull i Gull..
Likar veldig Godt å handle Gavepapir!!
Her kjeme nåkre strømper eg har Googla..









Ingen kommentarer: